emmismellbin

Alla inlägg den 9 december 2012

Av Emmis - 9 december 2012 12:17

Ok jag gick up för ca 4 timmar , men whatever!

Yes äntligen är jag ensam hemma , så kan jag göra vad jag än vill... ( typ)

Joo jag var lite (?) galen igår på natten, eftersom jag drack ca 6 glas cola så att jag fick sockerchock, Jag kunde inte sluta skratta igår på grund av det! Man kan säga att jag skrattade mot allt!

Jag försökte hålla mig vaken och pigg , som en åsna?!

Sen ca kl 2 så tänkte jag göra en rolig bild men jag hann inte eftersom då vaknade mamma och pappa till och sa att jag måste gå och lägga mig!

Ahh jag ville ju inte!

JAg älskar ju  mina föräldrar men jag känner mig stor nu så att jag klarar att ta hand om mig själv

Dem måste inse det nuu!

jag vill kunna göra vad jag vill någon gång , innan jag skaffar en familj och bla bla bla....

I want live this life

 


Jag vill ha ett sånt liv som dem på Gossip girl -serien

vill ha en pojkvän som kan acceptera för hur jag är och så vidare..., sen att man kan skratta och vara med sina kompisar mycket!!



It´s just like for how i am  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej Jag heter Emma men kallas för Emmis. Jag är 12 år snart 13!
Ps: skriv inte elaka kommentarer.
Skriver om vardagen o allt om mitt liv!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12 13
14
15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Bloggerfy

Instagram

Instagram

Spotify


Ovido - Quiz & Flashcards