emmismellbin

Alla inlägg den 16 december 2012

Av Emmis - 16 december 2012 20:01

Okej Alla kan väl acceptera för den jag är?

Jag blev mobbad i lågstadiet till fyran, och ibland som nu får jag en tillbaka spark om hur det var... Jag blev mobbad för mina ben och att jag sprang långsamt, Om jag vill tänka på det så vill jag det men dem andra säger  att jag ska tänka framåt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jag ska göra nu vafaan jag vill jag är inte på humor

Ska ha Fina kläder på mig imorgon och Vara Lite divakktiv

Ok???

Kommentera om jag är ett minsta snygg!

  Kolla vilken Människa Usch!

 

Av Emmis - 16 december 2012 18:31

Grattis Foki!

Tryck Häär för att komma till dagens blogg!

Av Emmis - 16 december 2012 17:17

Hejsan! Nu har jag haft uppvisning men jag trodde att det skulle vara en föreställning men det var två så att vi dansade i 6 timmar...

Gud jag är helt slut + att jag har redan ättit , Tacos.... MUMMMSSS Yummy

Juste min moster var oxå där , när jag träffade henne blev jag sååååå glaaad. jag började längta efter henne direkt när hon gick! I LoooVe U!!!

XOXO EMMA

Av Emmis - 16 december 2012 09:23

Hej mina underbara läsare!

God morgon oxå på er, har ni sovit gott?

Jag har sovit gott ialla faalll! Idag är det den tredje advent och då är det dags att tända det tredje ljuset oxå!

Nu sitter jag vid datorn och ska fixa min smörgås ( vänta lite)

 

Så nu har jag ättit upp min goda lilla macka!

Tvn är mitt emot mig, det är Phineas* and Ferb  Ps Candace är så rolig! Stackarn hon sitter ju aldrig ditt sina

Bröder!

Medans så har jag ett glas med Juice!

Vilken lyckad Söndagsmorgon..

Pohooo snart är det Julafton, Nästa måndag är det Julafton , men jag har ett tips!

Du ska inte tänka att det tar så långt tid utan att det tar fort tid, försök att ha så roligt under dessa dagar! Så går dagarna fortarre!

XOXO EMMA   

 

Ps: Snart åker vi så att jag ska byta om och så!

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej Jag heter Emma men kallas för Emmis. Jag är 12 år snart 13!
Ps: skriv inte elaka kommentarer.
Skriver om vardagen o allt om mitt liv!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12 13
14
15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Bloggerfy

Instagram

Instagram

Spotify


Ovido - Quiz & Flashcards